Tuesday, February 15, 2011

Makna sebuah persahabatan.

Jika ditanya,apa makna atau maksud persahabatan,saya akan mengatakan bahawa sahabat adalah orang yang paling dekat dan memahami kita dan tidak pernah untuk meninggalkan kita jika kita berada dalam kesempitan.Ya!!!! dan saya akui sampai hari ini,sahabat adalah antara org yang paling dekat dengan saya.Sudah diakui,dengan kemajuan dunia teknologi pada hari telah memudahkan kita untuk mencari kawan lama yang sudah ' lost contact'.Tahun berganti tahun,hari berganti hari,dan masa begitu cepat berlalu,dan sedar tak sedar sudah 3 tahun kita tidak pernah berjumpa.Kisah 3 thn lalu tlh meninggalkan banyak kisah dan kenangan.Dan sekarang sebilangan daripada kita telah membawa haluan masing2,dan salah satunya saya masih tengah menunnggu result STPM.Sahabat-sahabat yang lain yang saya dapat hubungi sudah pun mempunyai kerjaya masing2,belajar dan ada yang sudah akan menjalani praktikal mereka.

No comments:

Post a Comment

true friend

true friend

true friendship

true friendship

2011

2011
2008 dan sekarang 2011,kita telah membawa haluan masing-masing.Dalam masa 2 tahun kita bersama sewaktu berada di tingkatan 4 dan 5 kita telah bersama-sama mencipta diari tersendiri.Dan sekarang setelah 3 tahun berlalu kita telah mempunyai haluan masing-masing tersendiri,mengejar dan mengapai impian masing-masing dengan matlamat yang tersendiri.